Фільм Люсі
Фільм Люсі - це французький науково-фантастичний екшн 2014 року

Режисер Люк Бессон. У головних ролях знялися Скарлетт Йоганссон (Люсі), Морган Фрімен (професор Норман), Чхве Мін Сік (містер Чан) та Амр Вакед (П'єр Дель Ріо). Прем’єра відбулася 25 липня 2014 року в США, 6 серпня у Франції, а в Україні — 21 серпня 2014 року. Фільм став комерційно успішним, зібравши понад 469 мільйонів доларів при бюджеті в 40 мільйонів, що зробило його одним із найприбутковіших проєктів компанії EuropaCorp.
«Люсі» — це видовищний фантастичний бойовик, який не претендує на наукову достовірність, але захоплює динамікою, візуальними ефектами та ідеєю про безмежний потенціал людини. Це типовий фільм Люка Бессона: яскравий, швидкий, із сильною героїнею та філософськими нотками. Якщо ви любите наукову фантастику з елементами екшену і готові не звертати увагу на наукові неточності, «Люсі» стане цікавим вибором для перегляду.
Цікаві факти про фільм:
- «Люсі» стала найдорожчим проєктом EuropaCorp на той час
- Перед Йоганссон на головну роль розглядали Анджеліну Джолі.
- Фільм містить найбільшу кількість спецефектів у фільмографії Бессона.
- Сцени в Тайбеї знімали в одному з найвищих хмарочосів світу — Taipei 101.
Тематика та ідеї
Фільм базується на популярному, але науково спростованому міфі, що люди використовують лише 10% свого мозку. Люк Бессон використовує цю ідею, щоб показати, що могло б статися, якби людина розблокувала весь потенціал. Через історію Люсі він досліджує питання людського існування, природи знань і межі можливостей. Фільм також торкається етичних дилем: чи варто людству прагнути до такого рівня розвитку, якщо це веде до втрати людяності?
Виробництво
Зйомки почалися у вересні 2013 року в Парижі на студії Cité du Cinéma, а також тривали 11 днів у Тайбеї, Тайвань. Люк Бессон скаржився на складнощі через увагу папараці, особливо під час нічних зйомок. Для створення спецефектів залучали компанію ILM, засновану Джорджем Лукасом, а деякі сцени знімалися на камери IMAX. Бессон надихався такими творами, як «Область темряви» Алана Глінна та «Чужинець у чужій країні» Роберта Гайнлайна, а також фільмом «Аватар» Джеймса Кемерона, який показав нові можливості спецефектів.